Δημοσιεύματα στην "ΕΛΕΥΘΕΡΟΤYΠΙΑ" ΓΙΑ ΡΑΓΚΟΥΣΗ. (01/10/11)


Το θέμα της παρούσας ανάρτησης έχει αντληθεί από τη σημερινή (01/10/11) «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ». Διαβάστε και τα δύο δημοσιεύματα-σχόλια και τα συμπεράσματα δικά σας. 

Έντυπη Έκδοση 

Κρυφτούλι με την τρόικα στο Μεταφορών

Την τρόικα επικαλείται ο υπουργός Μεταφορών, για να υποστηρίξει το νομοσχέδιό του για το άνοιγμα των ταξί και την άρον άρον απελευθέρωση των φορτηγών δημόσιας χρήσης.
«Από τη στιγμή που αναλάβαμε την πολιτική υποχρέωση να βγάλουμε τη χώρα από την κρίση περιορίζοντας το εισόδημα εκατομμυρίων Ελλήνων, αποτελεί χρέος ηθικό να μην υποκύψουμε στις συντεχνιακές απαιτήσεις για διατήρηση προνομίων άλλης εποχής» δήλωσε μέσω συνεργάτιδάς του ο Γ. Ραγκούσης, μετά τη συνάντησή του με τους επιτελείς της τρόικας.
Φυσικά ο υπουργός παρέλειψε να αναφέρει ότι και το προεδρικό διάταγμα του προκατόχου του Δημήτρη Ρέππα είχε εγκριθεί, ενώ, όπως έλεγαν χαρακτηριστικά χθες κύκλοι του υπουργείου Οικονομικών που είναι σε διαρκή επαφή με την αντιπροσωπεία, αυτό που απαιτείται είναι το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων, χωρίς να προσδιορίζονται όμως οι όροι και ο τρόπος που θα γίνει αυτό... Σύμφωνα δε με τις ίδιες πηγές, οι επιτελείς της τρόικας εξέφρασαν την απορία και τη δυσαρέσκειά τους για τα οικονομικά στοιχεία που παρουσίασε την περασμένη Δευτέρα ο υπουργός για τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ (μεγάλα ελλείμματα), αφού αυτά που τους είχε παρουσιάσει σε προηγούμενη συνάντηση (είχαν δημοσιοποιηθεί κιόλας) ήταν διαφορετικά.
Η τρόικα χθες το πρωί, «έφαγε πόρτα» και στο υπουργείο Μεταφορών, καθώς υπάλληλοι του υπουργείου είχαν καταλάβει από νωρίς το κτίριο. Ετσι η ενημέρωση έγινε με απόλυτη μυστικότητα στο υπουργείο Υποδομών στη Χ. Τρικούπη.
Τα ευτράπελα δεν σταμάτησαν όμως εκεί. Πριν αποχωρήσει ο Γ. Ραγκούσης για το νέο σημείο συνάντησης, θέλοντας προφανώς να εξασκήσει καθήκοντα... αρχισυντάκτη, έστειλε συνεργάτες του να ενημερώσουν τους δημοσιογράφους ότι «είναι εντολή του υπουργού να παραμείνετε εδώ».
Χαρακτηριστικό είναι, δε, ότι υπέδειξε στους συναδέλφους των καναλιών πως η δήλωσή του -περί «συντεχνιακών απαιτήσεων»- «πρέπει να μπει "καρτέλα"».