Περιφερειακό Συμβούλιο Ταξί Αν. Μακεδονίας - Θράκης: ΨΗΦΙΣΜΑ - ΘΕΣΕΙΣ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ (01/08/11)

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΑΞΙ ΑΝΑΤ. ΜΑΚΕΔ. - ΘΡΑΚΗΣ
31/7/2011
ΨΗΦΙΣΜΑ – ΘΕΣΕΙΣ – ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
     Τα ταξί της περιφέρειας ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης μετά την άκαρπη συνάντηση του υπουργού με τους επικεφαλείς των παρατάξεων τις ομοσπονδίας αποφάσισε ομόφωνα
                          Την συνέχιση της απεργίας με αμετακίνητες τις θέσεις του.
      Η απεργία συνεχίζεται πιο δυναμικά πιο αποτελεσματικά.  Χωρίς αυτό να σημαίνει ακραίες συμπεριφορές που σκοπό έχουν να πλήξουν τον δίκαιο αγώνα του κλάδου.
       Με ομόφωνη απόφαση προτείνουμε:
1. ΑΔΕΙΕΣ ΕΔΧ ΤΑΞΙ: ένα ταξί / ανά χίλιους κατοίκους χωρίς μαθηματικούς τύπους, σε κάθε καλικρατικο δήμο.  Δημιουργία μηχανισμού καταγραφής αναγκών τις κάθε περιοχής λαμβάνοντας  υπ όψιν όλα τα αναγκαία κριτήρια σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα. πχ                                                                                                                      Ιδιαιτερότητες περιοχής: Ορεινές και απομακρυσμένες, Νησιωτικές, Δημοτικές ή και   Τοπικές  κοινότητες, Επαρχιακές πρωτεύουσες Νομών κ.τ.λ..
Υποδομές: Αεροδρόμια, Λιμάνια, Πανεπιστημιακά Ιδρύματα κ.τ.λ..
Το τοπικό κατά κεφαλήν εισόδημα  .
Η ύπαρξη καθώς και η ανάπτυξη των Μ.Μ.Μ.
Ο αριθμός και η χρήση των Ε.Ι.Χ. αυτ/των. κ.τ.λ..
      2. Έδρες:  παραμένουν ως έχουν για τη γεωγραφική περιοχή που εκδόθηκαν με σκοπό την εξυπηρέτηση των πολιτών της αυτής έδρας.
     3. Υπερτοπικές υποδομές: όταν υπάρχει έλλειψη δύναμης εξυπηρέτησης των ταξί της παρούσας έδρας θα καλύπτεται από όμορους δήμους (έδρες) με απόφαση της περιφέρειας.
     4.  Ιδιοκτησιακό καθεστώς: Να μην επιτρέπεται η απόκτηση αδειών από φυσικό πρόσωπο η εταιρία  πάνω από 5% του στόλου της έδρας στην περιφέρεια (2% Αθήνα Θεσ/κη) για την αποφυγή μονοπωλίων.
      5. Ειδικός στόλος(πολυθέσια): ελεύθερη επιλογή αυτοκινήτου 7-9 θέσεων μόνο στα νομικά πρόσωπα με ποσόστωση 10% επί του συνόλου ταξί της έδρας με σκοπό την εξυπηρέτηση του αυξημένου μεταφορικού έργου κατά περιόδους ( νησιά τουριστικές περιοχές τη καλοκαιρινή περίοδο κλπ).
      6. Εταιρίες: δικαίωμα σύστασης κάθε μορφής εταιρίας με μίνιμουμ  το 1/3 των αυτοκινήτων  της έδρας εκτός Αθηνών-Θεσσαλονίκης.
    7. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ: Συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα για την αναμόρφωση των ιδιοκτήτων και οδηγών ταξί με σκοπό την αναβάθμιση του επιπέδου εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού. Κάτι που έτσι και αλλιώς περιβλεπότανε από τον 3109/2003 αλά δεν εκδόθηκε ποτέ το ανάλογο ΠΔ προς εφαρμογή του.
      8 .  Πράσινο ταξί:. Με κίνητρα αντικατάστασης  του  στόλου από την πολιτεία για κινητήρες EURO 5 και υβριδικούς θα συμμετείχαμε ουσιαστικά σαν κλάδος στην  μείωση  της  μόλυνσης  του  περιβάλλοντος αλλά και  της εξοικονόμησης ενέργειας.
 Με αυτό τον τρόπο πιστεύουμε  εκσυγχρονίζεται  το ταξί στην Ελλάδα έχοντας   υψηλό επίπεδο εξυπηρετήσεως  και ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Αντιθέτως η αλόγιστη έκδοση νέων αδειών χωρίς ορούς και περιορισμούς θα φέρει:
1. Πρώτα από όλα την αύξηση της παραβατικότητας. Oπως είχε γίνει στο Άμστερνταμ στη δεκαετία του 90. Και το πήραν πίσω άρον άρον χωρίς μάλιστα να αποζημιώσουν τους δικαιούχους.
2.   Την διασάλευση της εργασιακής ειρήνης.
3.    Κυκλοφοριακό χάος στις αστικές πρωτεύουσες των δήμων αφού ανεξέλεγκτα ο αριθμός ταξί μπορεί να φτάσει πέραν του διπλασιασμού.
4.  Την εξόντωση μιας μεγάλης μερίδας συναδέλφων που για να αγοράσουν ένα ταξί έβαλαν υποθήκη το σπίτι των γονιών τους η το δικό τους.
5. Την εξαθλίωση και πτώχευση του ασφαλιστικού φορέα ΟΑΕΕ αφού είναι σίγουρο ότι κανένας δεν θα μπορεί να τον πληρώσει.
6.  Τέλος σε βάθος χρόνου τα καρτέλ και το κεφάλαιο θα έχουν εδροποιηθεί σε περιοχές φιλέτα στη χώρα εξαφανίζοντας την υγιή ανταγωνιστικότητα. Εξαφανίζοντας στην ουσία μια ολάκερη τάξη. Την μεσαία τάξη που απαρτίζει το σύνολο του κλάδου.
7.   Τον αφανισμό ενός επαγγέλματος με όλες τις επιπτώσεις αυτού στη κοινωνία.
  Ευχόμαστε τα παραπάνω να ληφθούν υπ’ όψιν από τους αρμόδιους φορείς, συνυπολογίζοντας την άσχημη οικονομική συγκυρία που διανύουμε.
                                                                  
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                               Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

  ΣΙΣΜΑΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ                                         ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ